Mobilní aplikace Happysnack® (s modru ikonou) si pro dva nejoblíbenější operační systémy stahujte v Obchod Play nebo v AppStore. Stažení a používání aplikace je zcela zdarma.
Mobilní aplikace nahrazuje webové přihlášení k účty kartičky. Navíc nabízí spoustu užitečných funkcí - obrázkové prohlédnutí zboží v automatu, možnost dobití kreditu či spojení vícero karetních účtů do jednoho. Jednoduché a pohodlné ovládání aplikace z ní činí oblíbený nástroj ke správě karet Happysnack®.
Na kartách je implementován tzv. aktivační poplatek ve výši 10 Kč vč. DPH a je spojen s každou novou kartou. Odečítá se pouze jednou a to při prvním nabití karty nebo při převodu kreditu ze staré karty na novou. Záleží, co nastane dříve. Pak již žádný jiný poplatek není (ani za nabíjení ani za převod ze starých karet)!
Kredit lze převést pouze ze zablokované karty. Zda je karta zablokovaná, můžete vidět v Historii operací po přihlášení ke svému účtu, kde ji můžete případně i zablokovat.
Kontrola nastavení prohlížeče
Kontrolu nastavení Vašeho prohlížeče můžete provést zde.
Jak se poprvé přihlásit?
Pro první přihlášení do sekce Přihlásit / Vstup pro rodiče použijte celé číslo karty a heslo, které je vytištěné nad čárovým kódem. Poté budete vyzváni ke změně hesla, kterým se budete do budoucna přihlašovat do aplikace.
V případě, že jste heslo zapomněli, můžeme si vygenerovat nové nebo ho vyžádat na info@happysnack.cz..
Jak provést převod z karty na kartu?
Budete k tomu potřebovat čísla a hesla staré i nové karty.
- Nejprve se přihlaste ke své nové kartě, kam budete kredit převádět, a změňte si změňte aktivační heslo, které je vytištěné na kartě, za své vlastní oblíbené. Doporučujeme vložit i e-mail pro případnou ztrátu hesla.
- Poté se přihlaste k účtu staré karty, ze které chcete kredit převádět.
- Kartu zablokujte, pokud již není zablokovaná. Blokace karty musí být potvrzená automatem - toto může trvat někdy i 20 - 30 minut, ojediněle i déle. Můžete si to zkontrolovat v Historii operací - pokud blokace není potvrzená, uvidíte tam větu "čeká se na potvrzení automatem".
- Jakmile je vše v pořádku, klikněte na odkaz "Převod kreditu". Vyplňte číslo nové karty a její nové heslo. Potvrďte. Kredit se převede.
Mohu být informován o stavu kreditu e-mailem?
Ano, můžete si nastavit automatické zasílání e-mailů pro tyto případy:
a) že kredit na kartičce byl navýšen o Vámi dobitý kredit
b) že došlo ke snížení kreditu na kartě pod Vámi určený limit vlivem prodeje výrobků z automatu
Jak to provést? Velmi jednoduché. Po přihlášení k Vašemu kartovému účtu zde si zvolte v levé nabídce položku Nastavení uživatele, vyplňte Váš e-mail a poté nastavení uložte. Automatická zpráva o změně kreditu Vám bude chodit na Vámi určený e-mail.
Pozor! Snížení kreditu se registruje, až po připsání prodeje výrobku na server, tento čas připsání může být odlišný od reálného času prodeje výrobku, který je zapsán v Historii operací na Vaší kartě.
SMS platby
Pošlete SMS na číslo 902 11 ve tvaru:
pro jednorázové dobití:
MK mezera 20 (nebo 50,100, 200) mezera ČÍSLO KARTY
pro pravidlené předplatné:
MK mezera TYDEN (nebo MESIC) mezera 20 (nebo 50,100, 200) mezera ČÍSLO KARTY
Částka, kterou za SMS zaplatíte vč. DPH | Částka, která se připíše na Vaši kartu |
---|---|
20 Kč | 16 Kč |
50 Kč | 40 Kč |
100 Kč | 82 Kč |
200 Kč | 165 Kč |
Ceny platné od 2.5.2012
Cena SMS včetně DPH. Předplatné je zpoplatněno v týdenní nebo měsíční frekvenci. Službu technicky zajišťuje ATS, infolinka:776 999 199 v pracovní dny 7 - 16 hodin, www.platmobilem.cz
Jak dobít kredit na předplacené kartě?
Předplacenou kartu lze dobít:
- prostřednictvím internetového bankovnictví
- platebním příkazem podaným ve své bance
- poštovní poukázkou A (na účet) na kterékoli České poště
- SMS platbou přes síť mobilního operátora
Číslo účtu pro zasílání plateb: 501 501 77 99/5500
Variabilní symbol: celé číslo karty, které je vytištěno nad čárovým kódem
POZOR!
- Při nesprávně uvedeném nebo chybějícím variabilním symbolu nebude platba přiřazena!
- Při platbě u přepážky v Raiffeisenbank zaplatíte za vklad poplatek ve výši cca 55,- Kč a kredity se nepřipisují automaticky, nýbrž manuálně cca jednou týdně.
- Při platbě na poště poštovní poukázkou A stačí vyplnit pouze číslo účtu a variabilní symbol. Pole "Adresa majitele účtu" je pole nepovinné, a tudíž není třeba jej vyplnit.
Způsob platby | Orientační doba pro připsání kreditu | Poplatek za provedení platby |
---|---|---|
Elektronické bankovnictví(internet nebo mobil) | 1 – 3 pracovní dny | Dle poplatků Vaší banky, cena se pohybuje od 0,- Kč do 5,- Kč |
Na podatelně, ve sběrném boxu nebo telefonicky | 1 – 3 pracovní dny | Dle poplatků Vaší banky, cena se pohybuje od 0,- Kč do 15,- Kč |
SMS platbou přes síť mobilního operátora | Okamžitě | Viz. podrobnější tabulka |
Poštovní poukázkou A (na účet) na kterékoli poště | 2 – 4 pracovní dny | 45,- Kč |
Vložením u přepážky v Raiffeisenbank | Cca jeden týden, platby jsou připisovány ručně |
55,- Kč |
Dobili jste kredit a stále nemáte připsanou platbu?
Pravděpodobně došlo k některé z těchto situací:
- Převod peněz z banky do banky trvá v praxi cca 1 až 3 dny. Jakmile jsou peníze na našem účtu, systém je připisuje automaticky a bez odkladu.
- Variabilní symbol je neúplný, nesprávný nebo chybí úplně. Variabilní symbol je CELÉ číslo karty, které je na ní vytištěno. Bez správného VS nedokážeme připsat platbu na správnou kartu.
- Vkládali jste peníze u přepážky. Bohužel u tohoto typu platby se variabilní symbol nenačítá automaticky a platby se na karty přiřazují manuálně cca jednou týdně.
Jak postupovat?
- Napište nám e-mail na info@happysnack.cz
- Uveďte číslo karty a číslo účtu, ze kterého bylo placeno, nebo datum vkladu u přepážky.
- Platbu dohledáme a připíšeme na Vaši kartu.
Ztratili jste nebo poškodili kartu Happysnack®?
- Zablokujte si kartu po přihlášení ke svému účtu zde nebo v mobilní aplikaci Happysnack®
- Vyzvědněte si novou kartu u pověřené osoby.
- Vy nebo pověřená osoba napište žádost o převod kreditu na e-mail: info@happysnack.cz – uveďte číslo ztracené i nové karty, kam chcete kredit převést
- Převod kreditu je bezplatný, avšak každá nová karta je zatížena administrativním poplatekm ve výši 10 Kč vč. DPH. Tento poplatek se odečte po prvním dobití karty- bezhotovostně nebo po převodu kreditu - záleží, co nastane dříve.
- Pokud je vše v pořádku, kredit převedeme během dvou až třech pracovních dnů. O provedení převodu Vás budeme informovat e-mailem.
Ztratili jste nebo zapomněli heslo?
- Pokud jste při prvním přihlášení zadali kontaktní e-mail, vygenerujte si nové heslo, kterí Vám bude zasláno na Váš e-mail.
- Nebo napište na info@happysnack.cz a my Vám vygenerujeme heslo nové.
- Nezapomeňte uvést číslo karty, ke které požadujete nové heslo. Pro kontrolu prosíme i o uvedení názvu školy, kterou žák (žákyně) navštěvuje.
- Nové heslo si pak můžete změnit v sekci Nastavení po přihlášení do osobního účtu.
POZOR! Heslo pro přihlášení, vytištěné na kartičce, je platné pouze pro první přihlášení. Poté se přihlašujete Vámi zvoleným heslem. Systém rozlišuje malá a velká písmena a číslice.
Co s kreditem, pokud Vaše dítě ukončilo školní docházku?
Doporučujeme nabíjet vždy takovou finanční částkou, abyste ji mohli včas vyčerpat nákupem výrobků z automatu.
Kontakty
Kontakt při ztrátě karty nebo hesla, problémy s přihlášením do účtu nebo s dobíjením kreditu: info@happysnack.cz
Při komunikaci s námi vždy uvádějte číslo karty, které se problém týká, a název školy. Urychlíte tak vyřešení problému.
Provozovatel distribuce:
COME vending s.r.o., Masarykova třída 342/39, 746 01 Opava - Město